Mijn registratie / betaling is niet zichtbaar op de website | Levensloop

Mijn registratie / betaling is niet zichtbaar op de website

Er zijn verschillende redenen waarom iets misloopt op een website. We behandelen hier de meest voorkomende, namelijk:

1. De browser laat de pagina vanuit haar eigen geheugen (cache) zien en de pagina moet even worden vernieuwd (de meest voorkomende reden). Meestal kan je dit makkelijk oplossen door het cachegeheugen leeg te maken.

2. Server-side Caching: Soms duurt het 20 minuten vooraleer je de wijzigingen op de pagina kan zien.

3. Ben je vergeten het vakje ‘Ik aanvaard dat mijn gift en mijn boodschap op de website en dus op het internet getoond wordt' aan te vinken, neem dan contact op met de voorzitter van uw Levensloop.



4. Als je registratie / gift / geldinzameling nog steeds niet zichtbaar is, neem dan contact met ons op via info@levensloop.be en stuur ons zoveel mogelijk informatie. De kans bestaat dat we je om betalingsbewijs vragen. Een betalingsbewijs is een kopie van uw bankafschrift met de transactie op. Als je een bevestigingsmail ontvangen hebt gelieve deze ook door te sturen zodat we je beter kunnen helpen.

 

Motiveer je vrienden via je sociale media om ook Levensloop te steunen