Mijn registratie / betaling is niet zichtbaar op de website

Er zijn verschillende redenen waarom iets misloopt op een website. We behandelen hier de meest voorkomende, namelijk:

1. Uw browser laat de pagina vanuit haar eigen geheugen (cache) zien en de pagina moet even worden ververst (de meest voorkomende reden). Meestal kan u dit makkelijk oplossen door het cachegeheugen leeg te maken.
2. Server-side Caching: Soms duurt het 20min vooraleer u de wijzigingen op de pagina kan zien.
3. Ben je vergeten het vakje ‘Ik aanvaard dat mijn gift en mijn boodschap op de website en dus op het internet getoond wordt' aan te vinken, neem dan contact op met de voorzitter van uw Levensloop.

4. Als uw registratie / gift / geldinzameling nog steeds niet zichtbaar is, neem dan contact met ons op via deze link en stuur ons zoveel mogelijk informatie. De kans bestaat dat we u om betalingsbewijs vragen wanneer er te weinig informatie is om op verder te gaan. Een betalingsbewijs is een kopie van uw bankafschrift met de transactie op. Als u een bevestigingsmail ontvangen heeft gelieve deze ook door te sturen. Help ons u beter te helpen.

 

 

Help ons zo in onze missie: deel deze pagina met je vrienden en familie!